Prieskum spokojnosti Energie2

ZÁKAZNÍK

Meno a priezvisko/ Názov Firmy*
Adresa/ Sídlo firmy*

I. SPOKOJNOSŤ / NESPOKOJNOSŤ – OBCHODNÁ SPOLUPRÁCA

A. Práca obchodného zástupcu

Charakterizujte ako náš priamy odberateľ Vašu spokojnosť / nespokojnosť a očakávania v oblasti kvality práce obchodného zástupcu (komunikáciu, ústretovosť, ochotu spolupráce, dodržiavanie termínov, .....)

Zhodnotenie:
Kľúčové dôvody nespokojnosti ( výhrady, pripomienky )
Očakávania ( námety ) v oblasti kvality služieb do budúcnosti

B. Práca v oblasti činnosti spoločnosti - zákazníckej podpory, fakturácie

Charakterizujte ako náš priamy odberateľ Vašu spokojnosť / nespokojnosť a očakávania v oblasti kvality práce spoločnosti (komunikácia, spokojnosť s vyriešením Vašich požiadaviek , poskytovanie informácií .....)

Zhodnotenie:
Kľúčové dôvody nespokojnosti ( výhrady, pripomienky )
Očakávania ( námety ) v oblasti kvality služieb do budúcnosti

C. Iné oblasti ( pokiaľ považujete za potrebné poskytnúť nám iné podnety na zlepšenie)

Kľúčové dôvody nespokojnosti ( výhrady, pripomienky )
Očakávania ( námety ) v oblasti kvality služieb do budúcnosti

II. CELKOVÁ SPOKOJNOSŤ ( nespokojnosť )

Zhodnotenie:
DÁTUM
MENO SPRACOVATEĽA OD ZÁKAZNÍKA