Oplatí sa spotrebiteľom v tomto pomaly už predvianočnom čase ešte uvažovať o zmene dodávateľa energií?
Samozrejme že sa oplatí, Čas na zmenu dodávateľa je vždy pokiaľ chce človek ušetriť, hlavne teraz, keď sa nám rozbieha vykurovacia sezóna je táto možnosť veľmi aktuálna.
Ak áno, aké kroky by mali urobiť, aby stihli všetko potrebné?
Pre zmenu dodávateľa je potrebné podpísať s našou spoločnosťou zmluvu a všetko ostatné za vás vybavíme my. Zmluvu môže zákazník podpísať v našich zákazníckych centrách. Rovnako tak si zákazník môže stiahnuť a vyplniť zmluvu na našej stránke alebo kontaktovať naše zákaznícke callcentrum, kde mu operátori podajú informácie potrebné na uzatvorenie zmluvy.
Ak by sa dnes spotrebiteľ rozhodol zmeniť dodávateľa, od kedy by mal nového dodávateľa energií?
V prípade ak stihne zmluvu podpísať do 25.11.2014, nového dodávateľa bude mať od 1.1.2015.Dôležité je ale podotknúť, že tento dátum platí iba v prípade ak zákazník nemá u svojho pôvodného dodávateľa žiadnu viazanosť.
Používate pri získavaní nových klientov ešte podomový predaj?
Áno.
Nie je lepšie ak rozhodnutý klient zmeniť svojho dodávateľa navštívi priamo vaše obchodné miesto, resp. vašu internetovú stránku?
Samozrejme je to najlepšie riešenie, preto poskytujeme našim zákazníkom možnosť uzatvoriť si zmluvu priamo v našich zákazníckych centrách a tiež priamo cez našu internetovú stránku.
Akými zbraňami bojujete v boji o nových klientov okrem ponuky väčšej či menšej zľavy na dodávku energií?
Okrem ponuky nižšej ceny, v porovnaní s tradičnými dodávateľmi, poskytujeme našim zákazníkom rýchlejšiu a flexibilnejšiu komunikáciu s našou spoločnosťou v prípade riešenia problému, takisto dostupnejšiu zákaznícku linku.
Požiadali ste Úrad pre reguláciu sieťových odvetví o zmenu cien energií na budúci rok?
Nie.
Už získaným klientom viete stále garantovať cenu energií, ktorú ste im pri podpise zmluvy sľúbili?
Áno.
Ako sa vám darilo pri získavaní nových klientov v tomto roku? Koľko klientov ste získali, resp. koľko stratili? Koľko elektriny či plynu ste vlani svojim zákazníkom dodali v minulom roku, koľko to bude v tomto roku a koľko by to malo byť v budúcom roku?
V tomto roku sme doteraz získali približne 8500 nových zákazníkov a odišlo od nás asi 300 zákazníkov.